کمربند چرم اصل میخی با قیمتی استثنایی

بسیاری از افراد با استفاده از کمربندهای چرمی آشنایی ندارند و در حال حاضر نمونه های مختلفی از کمربندها را داریم که یکی از آنها کمربند چرم اصل میخی است که بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند و خرید آنها بسیار پر طرفدار است. در گذشته به جای کمربند چرم از کمربند لاستیکی استفاده می کردند. کمربند قدیمی از چوب و پارچه بود که علاوه بر نگه داشتن شلوار به عنوان وسیله ای برای حمل سلاح نیز استفاده می شد.

کمربند چرم اصل

کمربند چرم اصل

با ارتقای سطح زندگی مردم، کم کم انواع کمربند چرم اصل وارد زندگی روزمره مردم عادی می شود. کمربند چرمی یکی از آنهاست و کمربندهای چرمی پس از ترکیب شدن با فرآیندهای شیمیایی از پوست حیوانات ساخته می شوند و قابلیت نفوذ هوا دارد. علاوه بر این، می توان از آن برای مدت طولانی استفاده کرد. بزرگترین مزیت کمربند چرمی این است که کاملا طبیعی است و مواد اولیه آن به سختی به دست نمی آید. اگر آن را لمس کنید، احساس صاف، نرم و انعطاف پذیری خواهید داشت و اگر آن را بو کنید، هرگز طعم نامطبوع آن را حس نمی کنید. اکثر خانم ها و آقایان طرفدار این نوع کمربندها برای هماهنگی با لباس و شلوار خود هستند. اگرچه آنها گران هستند، اما صنایع دستی و مواد آنها بسیار ارزشمند است.

اگر قصد خرید محصول چرمی اصل را دارید باید با اصول تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی آشنا باشید تا خرید خوبی را تجربه کنید. چرم یکی از قدیمی ترین و اصلی ترین مواد اولیه برای تولید کیف، کفش و مانتو است. انسان ها سال هاست که از چرم به دلیل نرمی، دوام و کیفیت آن استفاده می کنند. در واقع اگر می خواهید سال ها محصولی با همان زیبایی و کیفیت اصلی داشته باشید، انتخاب محصولات چرمی بهترین گزینه برای شماست. آیا تا به حال شده که بخواهید محصولی با چرم طبیعی بخرید اما به اشتباه چرم مصنوعی را انتخاب کنید؟ احتمالاً در این موارد بسیار ناراحت و ناامید هستید. زیرا علاوه بر هدر دادن پول شما، محصول مورد علاقه شما دوام زیادی نخواهد داشت. حتی ممکن است به سلامتی شما آسیب برساند. اگرچه تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی نیازمند تجربه است. اما با استفاده از روش هایی می توانید اطلاعاتی در مورد کیفیت و نوع چرم به دست آورید. یکی از راه های ساده برای تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی استفاده از حس است. چشم ها هرگز دروغ نمی گویند و با دقت به سطح چرم نگاه کنید. از آنجایی که سطح بدن حیوان اغلب دارای رگه ها و خطوط طبیعی است، چرم طبیعی معمولاً دارای خطوط ناهموار و گاهی اوقات دارای چین و چروک است.

چرم را بو کنید و بوی چرم طبیعی همان بوی بدن حیوان است و در مورد چرم مصنوعی، بوی پلاستیک می دهد. همچنین اگر چرم بد ساخته شده باشد بوی بدی دارد. البته ممکن است با استفاده از خوشبوکننده های مخصوص بوی پلاستیک را از چرم مصنوعی پاک کنند. برای تشخیص چرم طبیعی از پلاستیک باید بدانید که چرم طبیعی دارای سطح نرم و صافی است، اما برخی از انواع چرم مصنوعی که از پلاستیک ساخته شده اند در لمس سخت و خشن هستند. چرم طبیعی بر اساس نرمی و استحکام به سه دسته چرم سبک، چرم نیمه سنگین و چرم سنگین تقسیم می شود. چرم مصنوعی در مقابل حرارت خیلی سریع جمع می شود و در حین سوختن بوی خاصی متصاعد می شود و دود سیاه ایجاد می کند و خاکستر باقی مانده سفت و خشک است. در حالی که چرم خوب در مقابل گرما جمع می شود و دیرتر آتش می گیرد، بویی شبیه سوختن موهای بدن می دهد و دود سفید تولید می کند و خاکستر باقی مانده نرم و پودری است.

تماس زیاد و مداوم با آب باعث آسیب به چرم طبیعی و حتی ایجاد لکه بر روی آن می شود. اما استفاده از چند قطره آب راه خوبی برای تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی است. چرم توانایی جذب آب را به طور طبیعی دارد. بنابراین می توانید چند قطره آب روی چرم بریزید و چند دقیقه صبر کنید و اگر آب روی چرم باقی بماند، جنس شما از چرم مصنوعی است.

 

کمربند چرم میخی

کمربند چرم میخی

کمربند چرم میخی با مواد مرغوب می تواند نقش بسزایی در ظاهر و استایل شما داشته باشد. برند محصولات کمربند چرمی متفاوت است و به خصوص کمربندی که ترکیبی از هنر و صنعت بر روی آن حک شده باشد. کمربند چرم با بسته بندی شیک و متفاوت توانسته محصولی را ارائه دهد که همه دوست دارند.

این کمربندها از چرم ضخیم و نرم گاوی ساخته شده و در سایز های مختلف تولید می شود. رنگ چرم این کمربند معمولا مشکی است و هنگام پوشیدن کت و شلوار رسمی، هرگز از کمربندهای چرمی میخ دار با سگک های بزرگ استفاده نکنید. کمربندهای براق و پر زرق و برق برای استایل رسمی مناسب نیستند. اگر کمربند مشکی دارید، می توانید از کت و شلوار خاکستری استفاده کنید، اما کمربند چرم طبیعی اصل نیاز به روش های نگهداری خاصی دارد، کمربند را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید.

کمد بهترین مکان برای نگهداری کمربند شماست. کمربند خود را همیشه به صورت عمودی آویزان کنید. کمربند خود را طوری تنظیم کنید که سگک در اولین سوراخ کمربند شما قرار گیرد. خودتان کمربند را سوراخ نکنید. بهتر است کفش و کمربند خود را با هم ست کنید. هرچه کمربند شما باریکتر باشد، استایل شما رسمی تر است و هر چه پهن تر باشد، استایل شما اسپرت تر است. برای استایل رسمی، از سگک های کوچک استفاده کنید. حتما کمربند متناسب با اندام خود تهیه کنید. اگر کمربندتان یک سایز بزرگتر از کمرتان باشد، استایل شیکی نخواهید داشت.

اگر کمربند شما پهنای کمتری دارد برای استایل های رسمی مناسب تر است پس اگر می خواهید برای استایل های غیر رسمی از آن استفاده کنید. توصیه ما به شما این است که کمربند چرمی با پهنای بیشتر انتخاب کنید. کمربندهای غیررسمی معمولا براق هستند و علاوه بر داشتن سطح ناهموار، سگک های بزرگی نیز دارند. از لایه های چرم طبیعی یا مصنوعی استفاده می شود. کمربندهای دو طرفه نمونه دیگری از این محصولات هستند که از دو لایه چرم ساخته شده اند. در فرآیند تهیه آنها می توان از هر دو مدل چرم طبیعی و مصنوعی استفاده کرد. شما می توانید با توجه به استایل خود نمونه خاصی از این کمربند را انتخاب کنید. معمولاً تسمه در عرض ۳ تا ۴ سانتی متر تولید می شود و سگک های منحصر به فردی دارد.

کمربند چرم اصل میخی با قیمتی استثنایی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *